donderdag 8 maart 2012

Etalage

Een tijdje geleden was er een Engelse winkel in de buurt, waar ik helemaal weg van was.
Ik kon echt tientallen minuten me vergapen aan de schitterende etalage.
Met veel bloemen en bloemige motieven, stijlvol gedecoreerd.
Ik heb daar toen gelukkig een keertje een foto van gemaakt, want tot mijn spijt is de winkel verdwenen.

etalage van Engelse winkel

Het inspireerde me echt, dat ik mijn eigen etalage foto's ben gaan maken.
Met eigen items die ik verzameld heb.
Erg leuk om te doen, en als ik dan naar deze foto's kijk, waan ik me weer voor de etalage van de verdwenen winkel.


                         twee eigen etalage's gemaakt, natuurlijk met vele bloemen en bloemmotieven.

Fijne week. groetjes van Ans

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit..op die manier mAak je de sfeer waar je van houdt.
    Op school maak ik altijd een themahoek met spulLen passen bij het thema, ik vind het altijd erg leuk om spullen bij elkaar te zoeken zodat er een mooi geheel ontstaat, dat zie ik bij jou dus in de ETALAGE.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg mooi en kleurrijk uit ....prachtig je kijkt je ogen uit .....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ans,
    nog een mooi blog erbij!
    Leuk!
    Waar haal je de tijd vandaan zeg.
    En ja, wie wil er nu niet een blog lezen over bloemen!
    Ik ga je ook hier volgen.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De etalage ziet er heel gezellig uit! En je blog ook.
    Ik ga je volgen....

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

instagram ans van leijenhorst

Heb je zin om mij te volgen op instagram? onder de naam ans van leijenhorst. Met bijna 700 foto's van huis,tuin en brocante.