woensdag 11 juli 2012

Een middag thee


 Gisteren heb ik een afternoon tea gemaakt.
        Een mooie gedekte tafel met mijn mooiste servies en een lekkere makkelijke stoel.





                   Met vers geplukte bloemen uit eigen tuin.


             Heerlijke gebakjes en vruchten, leuk gedecoreerd.


En de heerlijke taart met bloemen mocht natuurlijk ook niet ontbreken.




Het is een rood-wit antiek Engels servies, en door de jaren heen alles zelf samengesteld en verzameld. Het heeft florale motieven.




Mijn tuin staat nu vol met prachtige romantische bloemen.
Met een prachtig oud vaasje met een bloem erin, maak je het plaatje compleet.




De rieten stoel had ik gedecoreerd met lekkere bloemen kussens en een handgemaakte witte sprei.




                                                                         Hier nog wat sfeerplaatjes.










Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.


Leuke week verder, liefs van Ans.






 

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig tafel zo zeg! de grote taart is een plaatjs! Heb je die zelf gemaakt?
    Ik heb heerlijk genoten en ben even bij je aangeschoven en schuif nu nog even een aardbei naar binnen! hihiihih
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit, wat zullen jullie genoten hebben,
    High Tea altijd lekker.
    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende foto's van je afternoon tea en ja het is heerlijk om zoveel bloemen in de tuin te hebben. Ik hou ook van Victoriaanse stijl.
    Ik ga je volgen hoor.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit! De thee zal vast heerlijk hebben gesmaakt..

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige gedekt zegt ...wie wil er niet zo thee drinken ....en wat heerlijk als je zoveel mooie bloemen kan gebruiken uit je eigen tuin ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

instagram ans van leijenhorst

Heb je zin om mij te volgen op instagram? onder de naam ans van leijenhorst. Met bijna 700 foto's van huis,tuin en brocante.